Totalt:

Music bloggen uppe (Y)

Yeah yeah, nu börjar grunderna bli klara antar jag,, mkt av design som ska ändras o så senare, blir att byta till en snygg header senare också, för den här e ganska fail ^ ^

men först o främst innan inläggen med låtar o sånt kmr, så skulle jag bara vilja tacka Sara Augustsson (www.ssaraaugustsson.blogg.se) som stylade till bloggen åt mig, hel schysst :D <3 

Musiken kmr typ bli, allt från lugna ballader med piano o akustisk gitarr till screamo ungefär ;) men låtar som jag tkr om helt enkelt, sen är det ju inte säkert att ni kommer gilla det överhuvudtaget, men det kmr va mycket blandat, så nåt kanske är najjs ^^

 

Keep in Contact

Puss

/ Lukas.J


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet redan att all musik kmr va bra ^ :D

2009-07-12 @ 16:10:14
Postat av: saaaaara

tack :9 <3

2009-07-18 @ 19:36:03
URL: http://ssaraaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0